Wyzwania rejestracji medycznej. Jak komunikować się z pacjentem?

Każdego dnia w rejestracji medycznej spotykają się dwa światy. Pierwszy świat to lekarz, jego potrzeby i możliwości. Drugi świat to pacjent, którego oczekiwania czasami przekraczają realne możliwości specjalisty.
Polecane artykuły
środa, 01-06-2022
Na profesjonalną obsługę pacjenta w placówce medycznej składa się wiele czynników – postawa pracowników rejestracji wobec pacjentów, atmosfera jaka towarzyszy rozmowie, a także dobór takich rozwiązań, które najlepiej spełniają...
czwartek, 02-06-2022
Miła atmosfera, wzajemna wdzięczność, sprawna komunikacja – każdy specjalista chciałby pracować w takich warunkach. A co zrobić, jeżeli odwiedzi Cię tzw. trudny pacjent? Jak można go zdefiniować? Trudny pacjent czy trudna sytuacja?...
piątek, 13-05-2022
Duże oczekiwania, niedobory kadrowe, finansowe, trudności organizacyjne na różnych szczeblach – sytuacje są różne. Praca w ochronie zdrowia najczęściej oznacza wielką odpowiedzialność i dużą presję. Jak komunikować się w trudnych...