Obsługa pacjenta w rejestracji – czym możesz go zachwycić?

Na profesjonalną obsługę pacjenta w placówce medycznej składa się wiele czynników – postawa pracowników rejestracji wobec pacjentów, atmosfera jaka towarzyszy rozmowie, a także dobór takich rozwiązań, które najlepiej spełniają oczekiwania pacjenta. W zachowaniu profesjonalizmu obsługi w każdej sytuacji bez wątpienia pomagają pracownikom rejestracji zarówno umiejętności sprzedażowej, jak i kompetencje miękkie.
Polecane artykuły
piątek, 13-05-2022
Duże oczekiwania, niedobory kadrowe, finansowe, trudności organizacyjne na różnych szczeblach – sytuacje są różne. Praca w ochronie zdrowia najczęściej oznacza wielką odpowiedzialność i dużą presję. Jak komunikować się w trudnych...
poniedziałek, 09-05-2022
Tak wiele pracy, a tak mało czasu? Dzielnie radzisz sobie z wszelkimi trudnościami, ale dobrze wiemy, że nie jest to łatwa praca. Zastanawiasz się, co dałoby się uprościć? A co powiesz na program, który ułatwi Ci planowanie wizyt i szybsze...
poniedziałek, 06-09-2021
Z dowolnego miejsca, w dogodnym czasie, bezpiecznie i z dostępem do dotychczasowej historii leczenia pacjentów. Jeśli szukasz sprawdzonego narzędzia, które w wygodny sposób pozwoli Ci na realizację wizyt online, MEDchart ma dla Ciebie...