Bramka SMS – usprawnij komunikację z pacjentami
Dobra komunikacja jest kluczowa nie tylko w relacjach interpersonalnych, ale też dla kontaktów firmy z klientami. Dzięki temu możemy zbudować wizerunek profesjonalistów dbających zarówno o merytoryczność, jak i pozostałe aspekty świadczonej usługi, w tym przede wszystkim komfort pacjentów. To buduje zaufanie i przekłada się na siłę marki. Dzięki temu klienci wracają i polecają nas innym.
Polecane artykuły
poniedziałek, 21-11-2022
78453 wiadomości SMS, 38624 potwierdzeń i 5502 rezygnacji – tegoroczne statystyki MEDchart wskazują, ile czasu na wizyty udało się zaoszczędzić dzięki SMS-owemu systemowi ich potwierdzania lub odwoływania. Popieramy kampanię #...
piątek, 05-06-2020
Z myślą o naszych użytkownikach, tych obecnych jak i przyszłych, zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że informacje o programie i współpracy z nami okażą się przydatne. Pamiętajcie, że nasze Biuro Obsługi...
środa, 01-06-2022
Na profesjonalną obsługę pacjenta w placówce medycznej składa się wiele czynników – postawa pracowników rejestracji wobec pacjentów, atmosfera jaka towarzyszy rozmowie, a także dobór takich rozwiązań, które najlepiej spełniają...