Aktualności
Praca z pacjentami, lekarzami i innymi pracownikami ochrony zdrowia, często pod presją czasu, wymaga mądrej asertywności i poczucia własnej wartości. Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinaru poruszajacego te kwesie.
Pacjent pojawiający się w przychodni pierwsze swoje kroki kieruje do rejestracji, gdzie personel, jak ma nadzieję, udzieli wszelkich najważniejszych informacji, zarejestruje do lekarza, ustali datę i godzinę wizyty lub badania, skieruje do odpowiedniego gabinetu.
Jak dobrze zaprezentować swoje usługi, by ich prezentacja przyciągała pacjentów, ale nie miała cech reklamy? – to pytanie zadaje sobie wiele podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Promowanie usług bez reklamy? Czy to się nie wyklucza? Czy jest to wykonalne? Mieć ciastko i zjeść ciastko? A może jest gdzieś złoty środek?
Duże oczekiwania, niedobory kadrowe, finansowe, trudności organizacyjne na różnych szczeblach – sytuacje są różne. Praca w ochronie zdrowia najczęściej oznacza wielką odpowiedzialność i dużą presję. Jak komunikować się w trudnych warunkach? Kluczowa jest asertywność. To nie jest kolejne modne słowo.
Przychodzicie do pracy, nic Wam nie przeszkadza, w spokoju możecie zająć się działaniem. Pacjenci są wdzięczni za ogrom pomocy. Placówka należycie finansowo docenia Wasz wysiłek. Tego życzymy Wam w dniu Waszego święta. Zdrowia, szczęścia, siły do działania i radości w niełatwych czasach. Wszystkiego dobrego!
Tak wiele pracy, a tak mało czasu? Dzielnie radzisz sobie z wszelkimi trudnościami, ale dobrze wiemy, że nie jest to łatwa praca. Zastanawiasz się, co dałoby się uprościć? Myślisz o programie, który ułatwi Ci planowanie wizyt i szybsze załatwianie formalności?
Jak wzmacnianie asertywności wpłynie na relacje z samym sobą i innymi? Jak odmawiać, żeby inni szanowali twoje decyzje? Jak wyznaczać granice, żeby chronić swoje bezpieczeństwo? Jak asertywność wpływa na efektywność zawodową? Czy to, co myślisz o sobie, i to, co do siebie czujesz, pomaga ci czy przeszkadza?
Kto jest właścicielem bazy danych? Jakie są obowiązki producenta oprogramowania? Jakie prawa ma placówka medyczna? Co można zrobić, gdy dostęp jest utrudniony? Te i inne tematy związane z dostępem do baz danych omówił dr. n. praw. adwokat Maciej Gibiński.
Prowadzisz oddział zamiejscowy? Masz w swojej przychodni kilka poradni różnych specjalizacji? A może chcesz z zaprzyjaźnionym specjalistą prowadzić praktykę pod jednym adresem i chcesz sprawnie wszystkim zarządzać w jednym programie do gabinetu? Oprogramowanie medyczne MEDchart daje wygodne rozwiązanie – moduł „Oddziały”!
W ten świąteczny okres wytchnienia życzymy Wam dużo spokoju, zdrowia, udanego odpoczynku od codziennej pracy oraz najlepszego samopoczucia. Dobrej pogody za oknem, pogody ducha w nas i wśród innych ludzi.