Nowy Rok postanowiliśmy rozpocząć od wgrania kolejnej porcji zmian. Odświeżyliśmy szatę graficzną i wygładziliśmy interfejs aplikacji. Przyspieszyliśmy też działanie niektórych elementów i wprowadziliśmy modyfikacje w działaniu karty pacjenta, o które prosiło wielu z Was.
Odświeżony wygląd
Na wstępie uprzedzamy, że wszelkie zmiany w wyglądzie aplikacji dotyczą jedynie warstwy wizualnej. Funkcje w menu i panelu użytkownika pozostają w tym samym miejscu i działają tak jak wcześniej. Słowem – wszystko zostało po staremu tylko wygląda ładniej i czytelniej.
Zapewne wielu z Was zauważyło zmiany już po otwarciu strony www.medchart.pl. Posiłkując się uwagami, dobrymi praktykami i statystykami uporządkowaliśmy i rozbudowaliśmy nasz serwis o dodatkowe informacje. W Nowy Rok postanowiliśmy też wejść z uaktualnioną szatą graficzną.
Mamy nadzieję, że dzięki tym modyfikacjom, zarówno strona jak i aplikacja staną się jeszcze bardziej przystępne i poprawi się Wasz komfort pracy. Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych wrażeń!
Widok karty pacjenta
Wiele osób prosiło o zmianę w działaniu karty pacjenta. Przy dłuższej historii leczenia kłopotliwe było przechodzenie pomiędzy kartami poszczególnych wizyt. Sygnalizowaliście nam, że dużo wygodniej byłoby przeglądać całą dokumentację ułożoną chronologicznie na jednym ekranie. Cieszymy się, że możemy Wam zaprezentować efekt naszej pracy. Dajcie koniecznie znać czy udało się spełnić oczekiwania i uprościć pracę.
Zmiany w Karcie Pacjenta dotyczyły też drobiazgów, m.in. przenieśliśmy zarządzanie „Czarną Listą” nierzetelnych pacjentów do „Informacji Podstawowych”. W tym samym miejscu znalazły się też „Notatki niemedyczne”. Notatki dostępne tylko dla personelu białego przenieśliśmy do „Wywiadu”. W „Wywiadzie” zmieniliśmy też nazwę belki „Choroby” na „Rozpoznania” i dodaliśmy tam słownik ICD-10 zamiast listy wyboru. Oczywiście wszystkie ostrzeżenia dalej wyświetlają się w nagłówku.
Nie zapominamy o drobiazgach
Korzystając z okazji wgraliśmy też kilkadziesiąt mniejszych zmian. Często to drobiazgi mają wpływ na komfort pracy. Wiele elementów zostało zoptymalizowanych, żeby przyspieszyć wczytywanie i skrócić czas oczekiwania. Wydajność to jeden z naszych priorytetów – szanujemy Wasz czas i obiecujemy dalej pracować nad tym elementem.
Sporo zmian dotyczyło Kalendarza. Blokowanie nagłówków, automatyczne odświeżanie czy płynne przewijanie – to tylko niektóre ze zmian. Dziękujemy Paniom i Panom rejestratorom za ich sugestie.
Co dalej?
Jeszcze w styczniu planujemy kolejne aktualizacje. Będą one dotyczyły m.in. teleporady, e-skierowań oraz oddziałów. Następne w kolejce są zmiany w drukach zewnętrznych (w tym: e-ZWM czy OL-9)
Cieszymy się z każdej uwagi, którą dostajemy i prosimy o więcej. Tylko wspólnie z Wami możemy stworzyć naprawdę wyjątkowe narzędzie!
Macie pytania dotyczące użytkowania aplikacji?
Jesteśmy do Waszej dyspozycji przez całą dobę:
511 501 999